Cookies toestemming

ACM ConsuWijzer gebruikt cookies alleen om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. We slaan geen persoonsgegevens op en delen geen data met derden.

Voorbeeldbrief - Klacht over kosten informatienummer

Hoge kosten door het bellen naar een informatienummer? Klopt dit volgens u niet? Wacht met het betalen van de kosten en informeer uw telefoonaanbieder. Gebruik deze voorbeeldbrief om uw klacht in te dienen.

Intro

Maak voorbeeldbrief

Gebruik de invulhulp om in 3 stappen een persoonlijke brief te maken.


Liever handmatig de brief aanpassen? Kopieer of download dan de voorbeeldbrief.

Voorbeeldbrief

[uw naam]
[adres]
[postcode en woonplaats]
[telefoon]
[e-mail]

[naam bedrijf]
[adres]
[postcode en plaats]

[plaats, datum]

Betreft: Klacht over uw informatienummer

Geachte heer/mevrouw,

Op [datum] heb ik gebeld met uw informatienummer [het telefoonnummer waar uw klacht over gaat]. Daar heb ik een klacht over.

[leg uit wat uw klacht is.]

Graag wil ik dat u mijn klacht oplost. [vertel hoe u wilt dat het bedrijf uw klacht oplost.] Ik verzoek u vriendelijk binnen vier weken mijn klacht op te lossen.

Zolang u mijn klacht niet oplost schort ik de betaling van de kosten voor uw informatienummer op. Hierover heb ik mijn telefoonaanbieder geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[Uw naam en handtekening]