Abonnementen en diensten Wat doe ik als mijn aanbieder van telefonie, internet of televisie de prijzen of de algemene voorwaarden verandert? Wanneer kan ik mijn abonnement voor telefonie, internet of televisie opzeggen? Glasvezel: ik heb een contract afgesloten voor glasvezel. Wat moet daarin staan en kan ik er nog vanaf? Ik wil een abonnement voor vaste telefonie. Moet elke telecomaanbieder dat leveren? Ik ben zonder mijn toestemming van telefonieaanbieder veranderd. Wat kan ik doen? Bemiddelingsdienst voor mensen die doof of slechthorend zijn Hoe stop ik een mobiele internetdienst of sms-dienst? Tips bij het kiezen van een abonnement voor mobiele telefonie Tips bij het kiezen van televisie, internet of vaste telefonie Laat dit veld leeg* Delen: Printdeze pagina Subonderwerpen menu Abonnementen en diensten De telefoonrekening Internationaal bellen en internetten Internet: keuze, netneutraliteit en snelheid Telefoonnummers Een klacht over mijn telecomaanbieder