Ik heb iets gekocht, maar ik ben niet tevreden Ik heb iets gekocht, maar het is anders dan verwacht. Wat nu? Mijn digitale bestand of digitale dienst werkt niet. Wat kan ik doen? Het product dat ik gekocht heb, heeft een klein foutje. Wat nu? Ik heb spijt van mijn aankoop. Wat kan ik doen? Hoelang heb ik garantie en welke rechten heb ik dan? Het product dat ik gekocht heb, is niet veilig. Wat nu? Heb ik een bon nodig als ik terugga naar de winkel? Mijn aankoop is niet geleverd. Wat kan ik doen? Waar moet ik op letten als ik een cadeaubon of een tegoedbon krijg? Kaartverkoop voor concerten, evenementen en sportwedstrijden Ik heb een product gekocht met een cashback actie van een fabrikant. Wat zijn mijn rechten als er iets misgaat? Laat dit veld leeg* Delen: Printdeze pagina Subonderwerpen menu Ik heb iets gekocht, maar het is kapot Ik heb iets gekocht, maar ik ben niet tevreden Ik heb iets laten maken of doen, maar ik ben niet tevreden